15 Ιουλίου: η δική μου ξεχωριστή μέρα-ο συμβολισμός των γενεθλίων


15 Ιουλίου είναι η δική μου ξεχωριστή μέρα!! Η μέρα των γενεθλίων μου και ευχαριστώ όλους τους φίλους που έκαναν αυτήν τη μέρα μοναδική!!

Κρατώ μέσα στην καρδιά μου τις γλυκιές ευχές σας και με τη σειρά μου σας εύχομαι στιγμές παραμυθένιες!!

Πάντοτε τα γενέθλια κρύβουν έναν ιδιαίτερο συμβολισμό: ένας χρόνος ακόμα στην πλάτη μας, γεμάτος όμως στιγμές, εμπειρίες και συναισθήματα.

Τα γενέθλια είναι μια ωραία ευκαιρία να κανουμε σκέψεις που ίσως δεν τολμούσαμε τον υπόλοιπο χρόνο και να σχεδιάζουμε το αύριο με περισσότερη ωριμότητα αλλά και αισιοδοξία.

Τα γενέθλια είναι η στιγμή που αφηνόμαστε στη μαγεία του χρόνου αλλά και του ονείρου….

Για μένα τα γενέθλια είναι υπέροχες αναμνήσεις από το παρελθόν, ξεχωριστές στιγμές του παρόντος και ημέρες που θέλω να έρθουν στο μέλλον…

Πάντοτε με συγκίνηση και την καρδιά γεμάτη όμορφα και τρυφερά συναισθήματα ζω τη μέρα των γενεθλίων μου και είναι πάντα πολύ σπουδαίο για μένα να έχω δίπλα μου όσους αγαπώ..

Γιατί τελικά η αγάπη μας δίνει απίστευτη δύναμη!!!

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

