Φυλακές: Οι «αποθήκες ψυχών»


Φυλακές: Οι «αποθήκες ψυχών» είναι απειλή για όλους: Το πρώτο μου άρθρο στο postmodern.gr στις 14/7/2016 (μια μέρα πριν τα γενέθλια μου, άρα μια ημερομηνία με ιδιαίτερο για μένα συμβολισμό).

Το άρθρο είναι βασισμένο στο υλικό από τη διδακτορική μου διατριβή και μετέπειτα βιβλίο μου “Φυλακή και Γλώσσα” (εκδ. ΑΝΤ.Ν.Σάκκουλα).

Με αυτό το άρθρο ξεκινήσαμε το δημιουργικό μας “ταξίδι” στο postmodern και συνεχίζουμε δυναμικά με θέματα εγκληματολογικού ενδιαφέροντος σε συσχετισμό πάντα με τα media.

Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο εδώ http://www.postmodern.gr/fylakes-i-apothikes-psychon-ine-apili-gia-olous/ και όπως πάντα περιμένω τα δικά σας μηνύματα στο postmodern και το mail μου: kardaraa@gmail.com

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Εγκληματολογίας

Leave a Reply

