Εικόνες από την παρουσίαση του βιβλίου μου


Την Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017, στις 6 το απόγευμα, στο βιβλιοπωλείο IANOS παρουσίασα το βιβλίο μου Εγχειρίδιο Εγκληματολογίας για τον Αστυνομικό και Δικαστικό Συντάκτη (με πρόλογο του Καθηγητή Εγκληματολογίας, κ. Γιάννη Πανούση-εκδόσεις Παπαζήση). Στη διάρκεια της παρουσίασης έζησα από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ερευνητικής και συγγραφικής μου πορείας, οι οποίες γέμισαν την καρδιά μου υπέροχα συναισθήματα και θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στο μυαλό και την ψυχή μου.

Ευχαριστώ, από τα βάθη της καρδιάς, όλους όσοι ήταν δίπλα μου σε αυτήν τη σημαντική στιγμή της ζωής μου και την έκαναν ακόμα πιο ξεχωριστή. Ευχαριστώ τους Καθηγητές μου, τον δημοσιογραφικό και νομικό κόσμο, τους φίλους και την οικογένειά μου, που με στήριξαν σε αυτήν τη δύσκολη πορεία της εκπόνησης της μελέτης, μέχρι να φτάσουμε στην έκδοση, και είναι ουσιαστικά δίπλα μου σε κάθε μου βήμα.

Ένα τεράστιο “ευχαριστώ” στους σπουδαίους ομιλητές μου: τους Καθηγητές Εγκληματολογίας, κ.κ. Γιάννη Πανούση και Χρήστο Τσουραμάνη, στο δημοσιογράφο και πρώην Πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ, κ. Πάνο Σόμπολο, ο οποίος και συντόνισε τη συζήτηση και στη δημοσιογράφο, κ. Ρομίνα Ξύδα. Με την παρουσία της στην εκδήλωση με τίμησε και η κ. Σπυριδούλα Φατούρου, η μητέρα της Άσπας μας που πυροβολήθηκε στο κεφάλι απλο τον ίδιο της τον πατέρα στο Άργος το 2013. Η κ. Φατούρου πέρασε σπουδαία μηνύματα ζωής που κρίθηκαν από τους Καθηγητές Εγκληματολογίας πολύ σημαντικά “εγκληματολογικά μαθήματα”.

Οι φωτογραφίες που ακολουθούν αποτυπώνουν έντονα συναισθήματα: αγωνία, χαρά, όνειρα που έγιναν πραγματικότητα και ένα άσβεστο πάθος για την έρευνα και τη συγγραφή. Ευχαριστώ θερμά τις εκδόσεις Παπαζήση που έκαναν το όνειρο πραγματικότητα και περιβάλανε με τεράστια αγάπη το Εγχειρίδιο.

Λίγες ώρες πριν την παρουσίαση-ετοιμασίες στο σπίτι

Πριν την έναρξη της παρουσίασης-τελική προετοιμασία στον Ιανό

Ο μπαμπάκας μου

Έναρξη της εκδήλωσης

Στη διάρκεια της παρουσίασης

Υπογράφοντας τα βιβλία

Με τις αγαπημένες μου Ρομίνα και Σπυριδούλα, στο τέλος της εκδήλωσης

Αισθάνομαι τυχερή που έζησα αυτές τις μοναδικές στιγμές με τόσο όμορφους ανθρώπους δίπλα μου που θέλω να βρίσκονται πάντα στη ζωή και την καρδιά μου. Γιατί έτσι μπορώ να ανοίγω τα “πανιά” μου και να “ταξιδεύω” μαζί τους όπου ποθεί η καρδιά να φτάσει….

Εύχομαι, κλείνοντας, να συνεχίσουν να γίνονται ερευνητικές δουλειές, με αγάπη για την επιστήμη και διάθεση για δημιουργία και σε ένα δεύτερο αλλά εξίσου σημαντικό επίπεδο να στηρίζονται από το ευρύ κοινό.

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Εγκληματολογίας

Leave a Reply

