Άννυ μου, χρόνια πολλά!!


“9 Δεκέμβρη ξεκινά και γίνεται η ζωή χαρά
Γιατί είναι η μέρα της γιορτής της δικής μου της ζωής
Με στιχάκια της στιγμής θα σου πω χρόνια πολλά
Και με ένα τρυφερό φιλί θα φτάσουμε ως την άκρη της γης.

Άννυ μου, χρόνια πολλά!Είναι σήμερα για μας μέρα μαγική
Ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι απόψε ξεκινά στη σκηνή
Με αστέρια να λάμπουν στον ουρανό φωτεινά
Και μια μεγάλη καρδιά να χτυπά από αγάπη δυνατά.

Κι όταν το λαμπερό σου παραμύθι θα ξεκινά…

Θα ευχηθώ μέσα από την καρδιά να γίνω ένα κομμάτι του ονείρου σου για μια στιγμή
Να χαθώ στη θάλασσα των συναισθημάτων σου χωρίς λογική
Να μπω στον παραμυθένιο κόσμο που έχτισες με πολλή αγάπη εσύ
Να ζήσω για λίγο τη μαγεία που δίνεις στη ζωή.

Χρόνια πολλά τριανταφυλλάκι μου, απαλό
Ευαίσθητο πλάσμα μου, τρυφερό
Με τα πινέλα σου χρωματίζεις τη ζωή
Και με τη φαντασία σου δημιουργείς ό,τι πιο όμορφο μπορεί η ψυχή να ονειρευτεί!!

Απλά σε αγαπώ…
Τόσο μα τόσο πολύ
Ως το άπειρο πετώ
Για να κρατήσω τη στιγμή αυτή!!”

Με αυτά τα απλά στιχάκια, γραμμένα με ψυχή, θέλω να ομορφύνω λίγο ακόμα την παραμυθένια μέρα της γιορτής σου, κόρη μου. Μια μέρα που περιμένουμε πάντοτε με πολλή χαρά και θα γευτούμε, αγκαλιά, την κάθε στιγμή!!

Χρόνια Πολλά, τριανταφυλλάκι μου!! Να είσαι πάντα γερή, δυνατή και να λάμπεις από αγάπη και ευτυχία, αστέρι μου!! Να έχει η ζωή σου χρώμα φωτεινό, η καρδιά σου να χτυπά από χαρά και οι στιγμές σου να έχουν μαγεία και λάμψη από τα αστέρια που στολίζουν τον κόσμο των παραμυθιών.

Σε αγαπώ πολύ Άννυ μου και σε ευχαριστώ που μου με την παρουσία σου μου έδειξες:

Πρώτον, ότι δεν υπάρχει στη ζωή κάτι πιο μεγάλο, πιο σπουδαίο, πιο δυνατό από την αγάπη!!

Δεύτερον, ότι όλοι μας μπορούμε να ζήσουμε το παραμύθι που ονειρευόμαστε να ζήσουμε, αν πιστέψουμε στη μαγεία της στιγμής και στο καλό που όλοι μας κρύβουμε μέσα στην καρδιά!!!

Η γιορτή ξεκινά….
20161208_200517

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

