Εγχειρίδιο Εγκληματολογίας για τον Αστυνομικό και Δικαστικό Συντάκτη


…Και οι διορθώσεις συνεχίζονται! Δυναμικά, λίγες ημέρες πριν φύγουμε για το “καταφύγιο” μας!!
20160727_200139-1

Κόκκινο στυλό, όπως μου ζητήθηκε για να κάνω τις διορθώσεις επί χάρτου, λίγο blanco για να θυμηθώ τα μαθητικά μου χρόνια όταν δεν έλειπε ποτέ από την κασετίνα μου και πολλή ψυχή!! Στο σπίτι επικρατεί ησυχία κι ακούγεται μόνο το “άγγιγμα” του μελανιού πάνω στις γραμμές….Πόσο δημιουργικός ήχος και πόσο μου είχε λείψει με την καθημερινή χρήση του υπολογιστή, αν και εξακολουθώ να έχω σημειωματάριο, όπως παλιά, για να καταγράφω όπου βρίσκομαι τις σκέψεις μου.

Εγκληματολογικές τυπολογίες, νόμοι, πολύκροτες υποθέσεις που απασχόλησαν τα μίντια, πολυσύνθετα ζητήματα υψηλού εγκληματολογικού ενδιαφέροντος -τρομοκρατία κι οργανωμένο έγκλημα- έρευνες για την γυναικεία εγκληματικότητα και την νεανική παραβατικότητα, τρόπος εγκληματικής δράσης και κίνητρα, εικόνες -του θύτη και του θύματος- “ξεπηδούν” από τα χαρτιά και μπαίνουν σε μια σειρά, με στόχο να προσφέρουν στους αστυνομικούς και δικαστικούς συντάκτες και τους φοιτητές δημοσιογραφίας την πολύτιμη γνώση για να εμβαθύνουν στο φαινόμενο της εγκληματικότητας και να συντάξουν ένα τεκμηριωμένο ρεπορτάζ.

Το Eγχειρίδιο Εγκληματολογιας για τον Αστυνομικό και Δικαστικό Συντάκτη θα είναι έτοιμο σε λίγο καιρό! Πάμε για δουλειά!

Καλό βράδυ, αγαπημένοι μου φίλοι! Θα τα λέμε, από ότι φαίνεται, και το καλοκαιράκι!

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Εγκληματολογίας, Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

