Λίγες μαγικές στιγμές σε ένα παραμυθένιο νησί: όταν το χθες “ενώνεται” με το σήμερα

Κάπως έτσι ξεκίνησε το παραμυθένιο μας ταξίδι στις 18 Ιουλίου, λίγες ημέρες μετά τα γενέθλια μου…
20160718_062138

Ξημερωματα, στο καράβι για το αγαπημένο μας νησί. Πρώτη φορά το επισκεφτήκαμε φοιτητές και θέλαμε τόσο πολύ να ξαναζήσουμε τη μαγεία του. Είχαμε, ως φοιητές, κάνει τόσα όμορφα όνειρα κάτω από τα αστέρια εκείνα τα ανέμελα χρόνια. Τα “χρόνια της αθωότητας”, όπου όλα έμοιαζαν εύκολα και όμορφα. Κάθε μας μέρα ήταν και μια ανακάλυψη της ευτυχίας. Μιας ευτυχίας που έκρυβε μέσα της έναν μικρό “θησαυρό”. Πολύτιμο “θησαυρό”, γιατί η καρδιά πάντοτε μας οδηγεί σε συναρπαστικά μονοπάτια.

Ανάλογιζόμενοι το χθες, φτάσαμε με γλυκό χτυποκάρδι. Σχεδίαζα την απόδρασή μας εδώ και λίγους μήνες για να “εκτονωθεί” η κούραση και η ένταση του χειμώνα. Ήταν όλα έτοιμα σαν βγαλμένα από παραμύθι. Έτοιμα να ζήσουν το δικό τους όνειρο. Έτοιμοι κι εμείς να “ταξιδέψουμε” με τα κύματα όπου ποθούσε η καρδιά μας.
20160719_214718

Σε άλλη φάση της ζωής μας πλέον, φτιάξαμε καινούργια όνειρα σε ένα νησί που πλημμυρίζει τις στιγμές σου ευτυχία. Περπατήσαμε στα σοκάκια, κάναμε εκδρομούλες, είδαμε τους αγαπημένους μας φίλους και κολυμπήσαμε στα υπέροχα, καταγάλανα, δροσερά νερά του Αιγαίου.
20160719_220211

Ένα ταξίδι που ένωσε το παρελθόν με το παρόν και γεφύρωσε τις αναμνήσεις του χθες με τις στιγμές του σήμερα. Όλα τα ωραία, όμως, τελειώνουν νωρίς. Για να έρθουν καλύτερα, όπως λένε οι πιο αισιόδοξοι και ρομαντικοί. Σε λίγες ώρες επιστροφή στην Αθήνα, εκκρεμούν κάποιες συναντήσεις και υποχρεώσεις που πρέπει να τακτοποιηθούν. Ύστερα το καλοκαίρι θα “κλείσει” στο λατρεμένο χωριό, τα Κρέστενα Ηλείας, τα “άγια χώματα”, όπως λέμε εμείς οι Πελοποννήσιοι, χαριτολογώντας και με μια δόση υπερηφάνειας για τον τόπο μας, θεωρώ, εάν κρίνω από τους παππούδες.

Στην αγκαλιά της φύσης, σε ένα καταπράσινο τοπίο, θα μπορέσω να γραψω απαλλαγμένη από άγχη και να παίξω με τα παιδιά, σαν παιδί κι εγώ που λαχταρά να γευτεί κάθε του στιγμή. Καλό υπόλοιπο, καλοκαίρι σε όλους τους αγαπημένους φίλους της σελίδας!
20160719_204658

Απόψε θα ονειρευτώ σίγουρα το νησί “μας”. Εκεί που “γεννήθηκε” ο έρωτάς μας κι “άνθισε” η αγάπη μας. Με αυτά τα φώτα να “λούζουν” τα κατάλευκα σπιτάκια και το φεγγάρι να συντροφεύει τα βήματα και τις κουβέντες μας, θα επιστρέψουμε στην μεγαλούπολή μας. Θα αποκοιμηθώ με τις παραμυθένιες εικόνες που “ζωγραφίσαμε”, στη διάρκεια της παραμονής μας, με το κύμα και το δροσερό αεράκι….
20160719_222936

Με αυτή τη θέα -αυτό ακριβώς το κομμάτι θάλασσας κι ουρανού-θα πορευτώ το χειμώνα, κάθε φορά που θα χρειάζομαι δύναμη.
20160725_144343-1

Σας ευχαριστώ που μοιραστήκατε μαζί μου λίγες ρομαντικές σκέψεις…Περιμένω τις δικές σας σκέψεις στο mail μου: kardaraa@gmail.com