Αύριο περνάμε στην επόμενη φάση


Θα ήθελα να ξεκινήσω το σημερινό μου κείμενο ευχαριστώντας θερμά όλους εσάς για τις ευχές και τις τρυφερές σας σκέψεις για τα γενέθλια της “τριανταφυλλένιας” μας! Εύχομαι, από καρδιάς, υγεία και χαμόγελα σε όλα τα παιδιά!

Το Σάββατο ήταν, ασφαλώς, αφιερωμένο αποκλειστικά στα παιδάκια μου και χάρηκα απίστευτα τις στιγμές που μοιραστήκαμε, ξεφεύγοντας από τα άγχη της καθημερινότητας. Η Κυριακή ξεκίνησε με έμπνευση και πολύ γράψιμο: ολοκλήρωσα τις ευχαριστίες στο βιβλίο μου στους πολύ σημαντικούς ανθρώπους που έπαιξαν καταλυτικό ρόλο για να γίνει το όνειρό μου πραγματικότητα, έκανα τις αναγκαίες διορθώσεις αλλά και κάποιες πολύτιμες για την δημοσιογραφική έρευνα προσθήκες.

Μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένη με το τελικό αποτέλεσμα, κυρίως γιατί όλη η μελέτη έχει γραφτεί με μεγάλη αγάπη.  Ελπίζω ότι θα δώσει το έναυσμα για περαιτέρω έρευνα και εποικοδομητική συζήτηση σχετικά με την δημοσιογραφία στην Ελλάδα του σημερα και ειδικότερα αναφορικά με το αστυνομικό και δικαστικό ρεποετάζ. Αύριο περνάμε πια στην επόμενη φάση αυτής της δημιουργικής πορείας μέχρι την έκδοση του Σεπτεμβρίου. Περιμένω  με εξίσου μεγάλη ανυπονοησια την επόμενη εβδομάδα τον πρόλογο του Καθηγητή μου, κ. Γιάννη Πανούση, που θα δώσει ένα “δυναμικό” στίγμα σε αυτή την έκδοση.

20160529_170119

Το αποτέλεσμα βέβαια της σημερινής, κυριακάτικης δουλειάς στον υπολογιστή,  είναι ένα πονεμένο δεξί χεράκι που με δυσκολεύει να γράψω. Ωστόσο, αξίζει τον κόπο και με βεβαιότητα μπορώ να πω ότι η συγγραφή είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ύπαρξής μου, καθώς μου δίνει σημαντικές διεξόδους να εκφραστώ και να εμβαθύνω σε ζητήματα που μας απασχολούν. Έχουμε πολλά να πούμε το Σεπτέμβρη πια. Μέχρι τότε, περιμένω με ενδιαφέρον τα μηνύματά σας στο mail μου: kardaraa@gmail.com

 

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.