“Αστυνομικό και δικαστικό ρεπορτάζ”: Έναρξη μαθημάτων 13/6/2016


Στην προηγούμενη ανάρτησή μου στο ιστολόγιο σας ενημέρωσα ότι η αντίστροφη μέτρηση για την έκδοση του βιβλίου μου για το αστυνομικό και δικαστικό ρεπορτάζ ξεκινά και με το καλό το Σεπτέμβριο θα κυκλοφορήσει το βιβλίο-εγχειρίδιο “Εγκληματολογία και Δημοσιογραφία: ένας πολύτιμος οδηγός για τον αστυνομικό και δικαστικό συντάκτη”. Θέλω να πιστεύω ότι με αυτή την έκδοση, βασισμένη στην ιδέα του Καθηγητή μου, Καθηγητή Εγκληματολογίας κ. Γιάννη Πανούση, θα ανοίξουμε ένα νέο “κεφάλαιο” στον τομέα της ερευνητικής δημοσιογραφίας. Θα είμαστε εδώ και με το καλό από τον Σεπτέμβρη θα έχουμε να πούμε και να κάνουμε πολλά και ενδιαφέροντα για τη διδασκαλία του αστυνομικού και δικαστικού ρεπορτάζ. Είμαι ενθουσιασμένη και ανυπομονώ, αλλά στην παρούσα φάση και στο διάστημα που έχω στη διάθεσή μου μέχρι την έκδοση θέλω να επικεντρωθώ στο στόχο μου, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, με απόλυτο σεβασμό στον αναγνώστη.

Παράλληλα με τη δημιουργική διαδικασία της έκδοσης, θα ήθελα να σας ενημερώσω με το σημερινό μου κείμενο ότι συνεχίζει δυναμικά και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Αστυνομικό και Δικαστικό Ρεπορτάζ”, το οποίο έχω αναλάβει (συγγραφή και εκπαίδευση) στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Ακαδημαϊκό Υπεύθυνο τον Καθηγητή Εγκληματολογίας, κ. Γιάννη Πάνουση.  Όσοι ενδιαφέρονται να εγγραφουν, να γνωρίζουν ότι έχουν προθεσμία υποβολής αιτήσεων μέχρι τις 3/6/2016, ενώ ή  έναρξη των μαθημάτων γίνεται στις 13/6/2016. Με δόση χιούμορ να πω ότι χαίρομαι που θα γίνει 13 η έναρξη, γιατί είμαι “αναποδη” και σε αυτό το θέμα και “κόντρα στο ρεύμα”, επομένως το “13” είναι από τους τυχερούς μου αριθμούς….

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές https://elearn.elke.uoa.gr/show_programs.php?catID=all&prID=449

Όπως μπορείτε να ενημερωθείτε και από τη σελίδα του Πανεπιστήμιου:

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αστυνομικό και Δικαστικό Ρεπορτάζ» παρουσιάζει με ακρίβεια και σαφήνεια τον τρόπο με τον οποίο γράφεται ένα επιτυχημένο αστυνομικό και δικαστικό ρεπορτάζ, δίνοντας έμφαση στα στοιχεία που πρέπει να προσέξει ιδιαίτερα ο αστυνομικός και ο δικαστικός συντάκτης, ώστε να αποφεύγει συχνά λάθη που διαπράττονται από έλλειψη γνώσης, να αξιοποιήσει όλες τις πηγές τους και να συντάξει ένα ολοκληρωμένο ρεπορτάζ που κερδίζει τις εντυπώσεις. Παράλληλα, παρέχονται οι κατάλληλες κατευθύνσεις και οδηγίες, προκειμένου να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά εξαιρετικά δύσκολες καταστάσεις και κρίσεις που δύναται να προκύψουν κατά την κάλυψη του ρεπορτάζ. Αναλύονται, επίσης, ως μελέτες περίπτωσης συγκεκριμένες πολύκροτες υποθέσεις του αστυνομικού και δικαστικού ρεπορτάζ που έχουν συγκλονίσει το ελληνικό κοινό και έχουν απασχολήσει εντονότατα τον δημοσιογραφικό κόσμο.

 

 

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Εγκληματολογίας

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.