Το φλιτζάνι του καφέ


Μμ..καλό τον έφτιαξα. Σε ποιόν να τον “πω”;

Καλό απόγευμα, φίλοι μου, με τη λατρεμένη μας συνήθεια..το καφεδάκι μας και το χειροποίητο γλυκάκι.

20160430_174841
Τι υπέροχο συναίσθημα! Να απολαμβάνεις το καφεδάκι σου και να πλάθεις με τη φαντασία σου όνειρα που μέσα στο φλιτζάνι του καφέ γίνονται εικόνες “ταξιδιάρικες”…

Λατρεύω τα απογεύματα που με ένα φλιτζάνι καφέ στο χέρι κάνω χιλιάδες αναλύσεις με τις φίλες μου για σημαντικά αλλά και ανούσια ζητήματα της καθημερινότητάς μας. Ή εκείνα τα απογεύματα που ο καφές με κρατάει σε εγρήγορση για να τελειώσω μια ακόμα σελίδα που πρέπει να γράψω ή να διορθώσω. Και βέβαια, δεν ξεχνάω να δώσω, κάπου κάπου, μια γουλιά στα παιδιά, όπως μου έδινε η γιαγιά στα κρυφά όταν ακόμα ήμουν μαθήτρια.

Γλυκιά συντροφιά το φλιτζανάκι μας! Δίνει άλλο νόημα στις στιγμές μας. Τις γεμίζει με ενέργεια και θετική σκέψη. Δίνει αξία στις μικρές χαρές μας και τις κάνει πιο μεγάλες. Δίνει βαρύτητα στις σημαντικές μας στιγμές και μας φέρνει πιο κοντά σε όσους αγαπάμε. Ναι, όλα αυτά τα σπουδαία πράγματα μπορεί να κάνει ένα “ταπεινό” φλιτζανάκι. Γιατί μας θυμίζει, έτσι απλά κι ωραία, ότι η ευτυχία είναι δίπλα μας: στα μικρά πράγματα που όμως είναι αυτά που μας φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στους υψηλούς στόχους που ονειρεύομαστε να υλοποιήσουμε, κάποτε.

Γι’ αυτό κι εγώ ποτέ δεν θα καταλάβω όποιον δεν αγαπάει το καφέ και δεν υπάρχει περίπτωση ένας φίλος μου να μην αγαπήσει τον καφέ εάν μου κάνει παρέα. Σε αυτό δεσμεύομαι!

Έτσι, παιχνιδιάρικα και λαχταριστά θα σας ευχηθω σήμερα καλό απόγευμα! Ας απολαύσουμε το καφεδάκι μας κι ας αφεθούμε στις σκέψεις που μας χαλαρώνουν και μας ευχαριστούν, ξεφεύγοντας λίγο από την αναγκαία ρουτίνα της καθημερινότητας. ..

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

