Τα όμορφα “σημαδια”


Δύο χρόνια πριν, τέτοια μέρα ακριβώς, κρατούσα στα χέρια μου την πρώτη διόρθωση του τρίτου μου βιβλίου με τίτλο “Φυλακή και Γλώσσα”, το οποίο εκδόθηκε τον Ιούνιο του 2014 από τις εκδόσεις ΑΝΤ.Ν.ΣΑΚΚΟΥΛΑ.
20160406_092852

Το συναίσθημα ήταν απερίγραπτο. Ήταν ένα συναίσθημα απόλυτης πληρότητας και χαράς. Ήταν ένα συναίσθημα ηθικής δικαίωσης, ότι αξίζει να προσπαθούμε για ό,τι αγαπάμε πολύ. Ήταν ένα συναίσθημα γαλήνης ότι τα όνειρά μας μπορούν να γίνουν πραγματικότητα!

Σήμερα, δύο χρόνια μετά, την ίδια ακριβώς μέρα, το πρώτο draft του καινούργιου μου βιβλίου-εγχειριδίου για το αστυνομικό και δικαστικό είναι έτοιμο….
20160406_092713

Άραγε τυχαίο; Επειδή από μικρή πιστεύω στα “σημάδια”, ελπίζω πως είναι ένα θετικό “σημάδι” ότι και αυτή η συγγραφική προσπάθεια θα πάει καλά και κυρίως ότι θα αξιοποιηθεί διδακτικά σε κάποια Δημοσιογραφική Σχολή, όπως είναι ο κύριος στόχος μου. Έχω, ασφαλώς, ακόμα δουλίτσα για να φτάσω στο τελικό κείμενο, ώστε το αποτέλεσμα να είναι ακριβως όπως το θέλω. Αλλά, είμαι ενθουσιασμένη που προχώρησε αρκετά καλά, δεδομένου ότι η χρονιά 2015-16 ήταν επαγγελματικά πολύ “γεμάτη” και ο χρόνος για γράψιμο όχι απεριόριστος. Ευτυχώς, κατάφερα να αξιοποιήσω αυτές τις λίγες ώρες πολύ δημιουργικά, γιατί τελικά σε ό,τι αγαπάμε, βρίσκουμε χρόνο να αφοσιωθούμε.

Δημιουργικά, λοιπόν, σας χαιρετώ σήμερα και περιμένω, με χαρά,τα όμορφα μηνύματά σας στο mail μου: kardaraa@gmail.com

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

