Ο λυτρωτικός ρόλος της τέχνης στη ζωή μας


Απογευματάκι (29/3/2016)….

Γράφω…γράφω…γράφω….

Ολοκληρώνω το τέταρτο βιβλίο μου, το εγχειρίδιο για τους δημοσιογράφους του αστυνομικού και δικαστικού ρεπορτάζ. Έχω χαρά, αγωνία, ενθουσιασμό! Τόσα πολλά συναισθήματα και κυρίως μεγάλη ανυπομονησία να το κρατήσω στα χέρια μου ολοκληρωμένο και να έχει μια καλή πορεία…

Δίπλα μου, οι μικροί μου καλλιτέχνες, ζωγραφίζουν με αγάπη και πάθος. Τους κοιτάζω…αισθάνομαι ευτυχισμένη που εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσα από την τέχνη.

Πιστεύω ότι μου δίνουν και τους δίνω έμπνευση. Λατρεύω να δημιουργώ και αυτά τα απογεύματα είναι τα πιο αγαπημένα μου! Η τέχνη, σε κάθε της έκφανση και μορφή, είναι λυτρωτική. Αυτό το λυτρωτικό συναίσθημα βίωνα από μικρή, όταν σε ηλικία 7 ετών ξεκίνησα να γράφω -παραμυθάκια, ιστοριούλες, σκετσάκια για τις σχολικές θεατρικές παραστάσεις, ποιήματα-. Το ίδιο -υπέροχο- συναίσθηκμα εξακολουθώ να βιώνω μέχρι σήμερα γράφοντας.

Κατανοώντας την τεράστια δύναμη της τέχνης και την ευτυχία που σου δίνει το να εκφράζεσαι μέσα από την τέχνη, είτε αυτή είναι η ζωγραφική, το θέατρο, η μουσική, η συγγραφή, ήθελα πολύ τα παιδιά μου να ασχοληθούν με οποιονδήποτε μορφή τέχνης. Είμαι από τις μητέρες που ενθαρρύνουν και στηρίζουν κάθε τέτοια ενασχόληση, θεωρώντας την εξίσου σημαντική με τα σχολικά μαθήματα, τις ξένες γλώσσες και τον αθλητισμό.

Η δική μου προτροπή, λοιπόν, προς όλους τους γονείς είναι να δίνουν ισχυρά κίνητρα στα παιδιά τους να ασχοληθούν με οποιονδήποτε τέχνη αγαπούν και τους εκφράζει. Έτσι, πιστεύω, ότι ολόκληρος ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος, με λιγότερη βία και μίσος, με περισσότερα χαμόγελα και αγάπη.

20160329_192202
Μελέτη στον Ανρί Ματίς

20160329_192332
Αφηρημένη τέχνη

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

