Media Production & Methods of Research: οι νέες προκλήσεις του β’ εξαμήνου


Μετά την πρόκληση του πρώτου εξαμήνου να εμβαθύνουμε με τους φοιτητές του ΒA του Κολλεγίου Επαγγελματικης Δημοσιογραφίας (CPJ Athens/University of Wolverhampton) στο εξαιρετικά ενδιαφέρον αντικείμενο της ψηφιακής δημοσιογραφίας/Digital Journalism και να διερευνήσουμε, σε μεταπτυχιακό επίπεδο, μέσα από το μάθημα “Ethical Journalism. Codes of Conduct”, τον τρόπο με τον οποίο ασκείται πιο αποτελεσματικά η δημοσιογραφία, σήμερα, σε ένα μιντιακό περιβάλλον που αλλάζει ριζικά, καθώς και το πώς ο σύγχρονος δημοσιογράφος αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα δεοντολογίας, ξεκινάμε το δεύτερο εξάμηνο με τον ίδιο κι ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό και βέβαια δημιουργικότητα.

Στο δεύτερο εξάμηνο μια νέα πρόκληση μας περιμένει. Η μεγάλη πρόκληση για τους φοιτητές είναι ότι, στη διάρκεια αυτού του εξαμήνου, θα ετοιμάσουν δύο μεγάλες παραγωγές -τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές, multimedia- θα λάβουν πρακτική εξάσκηση και εμπειρία και θα διερευνήσουν ζητήματα τεράστιου ενδιαφέροντος, εφαρμόζοντας συγκεκριμένές μεθόδους έρευνας, και προχωρώντας σε μια εις βάθος ανάλυση.

Για εμένα, ως διδάσκουσα, η πρόκληση είναι ότι καλούμαι να εμβαθύνω σε πιο πρακτικά αντικείμενα, δεδομένου ότι τα μαθήματα που έχω αναλάβει στο δεύτερο εξάμηνο είναι “Media Production” για το BA και “Method of Research” για το MA. Είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό, γιατί πιστεύω ότι θα με οδηγήσουν σε νέα συναρπαστικά μονοπάτια και θα μου διευρύνουν τους γνωστικούς αλλά και διδακτικούς ορίζοντες.

Η διδακτική εμπειρία μου στο Κολλέγιο είναι συναρπαστική και ταυτόχρονα μου προσέφερε πολλά και σπουδαία πράγματα. Κυρίως μου άνοιξε το δρόμο σε νέους τρόπους έρευνας και σκέψης, ενώ είναι μεγάλη η ικανοποίηση να διδάσκεις σε φοιτητές που δουλεύουν σε αξιόλογα και απαιτητικά projects μέσα στη Σχολή και να είσαι συνοδοιπόρος τους σε αυτήν τη δημιουργία.

Πιστεύω ότι είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία αυτή που δίνεται στους φοιτητές να αποκομίσουν σημαντική πρακτική εμπειρία που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν μελλοντικά και ταυτόχρονα να την συνδυάσουν με στέρεη θεωρητική γνώση. Μπορούν από τώρα να οργανώσουν ένα πολύ καλό project, μέσα από το οποίο θα αποδείξουν τις ικανότητές τους και το επίπεδο της δουλειάς τους. Ένα στοιχείο που μπορεί να τους ανοίξει επαγγελματικές πόρτες στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Το να μάθουν, ως φοιτητές, να εργάζονται με επαγγελματισμό, μεθοδικότητα και να πηγαίνουν την έρευνά τους ένα βήμα παρακάτω, είναι το πιο μεγάλο κέρδος τους. Συνεπώς, αξίζει να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το χρόνο των σπουδών τους.

Η παραπάνω πρόκληση είναι πολύ μεγάλη για τους φοιτητές και χαίρομαι που είμαι δίπλα τους σε αυτή την προσπάθεια. Επίσης, είναι ένα θετικό μήνυμα, γιατί σε μια εποχή κρίσης, το να αποκτάς εμπειρία που θεμελιώδεται σε γερή γνώση είναι τεράστιο όφελος και ένα πρώτο βήμα για μια καλή επαγγελματική πορεία.

Έτσι λοιπόν, κλείνοντας, θα απευθυνθώ στα νέα παιδιά που επιθυμούν να ασχοληθούν με τον συναρπαστικό κόσμο των μίντια και θα τους πω “it’ s up to you”, είναι στο χέρι σας να ανοίξετε τα φτερά σας και να κυνηγήσετε τα όνειρά σας, με υπευθυνότητα και συνέπεια, με σκληρή δουλειά και -πάντα- με στόχο…

Καλή σας ημέρα!!

Advertisements

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s