Η δική μου “Αννούλα του χιονιά”


Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα τρυφερά μηνύματα για τη γιορτή της κόρης μου, Άννυς. Κρατώ στην καρδιά μου τις ευχούλες σας και σας στέλνω την αισιόδοξη σκέψη και θετική μου ενέργεια. Η δική μου ευχή είναι, μέσα στη ρουτίνα της καθημερινότητας, να βρίσκουμε πάντα πολύτιμο χρόνο να περνάμε όμορφες στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάμε πραγματικά. Γιατί το να ζεις μέσα στην αγάπη είναι το μοναδικό στοιχείο που σου δίνει δύναμη να αντιμετωπίσεις τα δύσκολα και να παλέψεις για τα όνειρα και τις αξίες σου.

Χθες ήταν η πιο όμορφη μέρα του Δεκέμβρη για την οικογένειά μου. Γιατί γιόρταζε το διαμαντάκι μας. Η Άννυ μας, η γλυκιά “μελωδία” στη ζωή μας. Η μελωδία που κάνει μοναδική την κάθε μας στιγμή και δίνει μια ξεχωριστή νότα σε κάθε χτύπο της καρδιάς μου.

Είναι η δική μου “Αννούλα του χιονιά”. Η Άννυ μας που λατρεύει τα Χριστούγεννα, τα χριστουγεννιάτικα στολίδια (μέχρι και 15Αύγουστο στολίζουμε) και τα χιόνια. Είναι η νεραιδούλα μας που με το μαγικό της ραβδάκι πασπαλίζει με χρυσόσκονη τα όνειρά μας και με τις τρυφέρες της σκέψεις πλημμυρίζει την καθημερινότητά μας ευτυχία. Γι αυτό κλείνοντας το σημερινό μου κείμενο, θα ήθελα να της γράψω την δική μου ευχούλα.

“Άννυ μου, εύχομαι να ζεις την κάθε σου στιγμή με πολλή αγάπη και πολλή χαρά. Να τολμάς, πάντα, να ξεφεύγεις από τα συνηθισμένα και τετριμμένα και να πασπαλίζεις τη ζωή σου με μαγεία και φωτεινά χαμόγελα. Η ευτυχία βρίσκεται σε “γωνίτσες” της καρδιάς που οδηγούν σε υπέροχα και δημιουργικά μονοπάτια. Να τολμήσεις να τα διαβείς. Άλλωστε, η καρδιά μας οδηγεί στα πιο ωραία μονοπάτια και αξίζει να την ακολουθήσεις. Εγώ θα προσπαθήσω να είμαι πάντα δίπλα σου, ουσιαστικά και τρυφερά”.

Εύχομαι σε όλους μια όμορφη μέρα και, κυρίως, σε όλα τα παιδιά που με την αθώα, παιδική τους σκέψη, καταφέρνουν το μαύρο αυτού του κόσμου να το χρωματίζουν με τα πιο φωτεινά χρώματα και μέσα από τα δικά τους μάτια ο κόσμος μας γίνεται καλύτερος. Αν τα ακούγαμε λίγο περισσότερο, εμείς οι “σοφοί” ενήλικες, πόσο πιο όμορφη, στ’ αλήθεια, θα ήταν η ζωή μας!

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

