Ενημερωτική συνάντηση για το σεμινάριο “Δημοσιογραφία και Εγκληματολογία”


Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι της σελίδας, με το σημερινό μου κείμενο σας ενημερώνω ότι την Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015 στις 9.30 το πρωί, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνάντησή μας στο Διδασκαλείο μου, στον Άγιο Θωμά Αμαρουσίου, ώστε να σας δώσω όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τις θεματικές ενότητες του κύκλου των σεμιναρίων με τίτλο “Δημοσιογραφία και Εγκληματολογία”, καθώς και για τον τρόπο και χρόνο διεξαγωγής τους.

Επίσης, θα μας δοθεί η ευκαιρία να γνωριστούμε, να ανταλλάξουμε απόψεις, σκέψεις και ιδέες και να αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη εικόνα των θεματικών που θα δουλέψουμε κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου μας.

Απαραίτητη είναι η κράτηση θέσεων στο mail μου: kardaraa@gmail.com με θέμα “κρατηση θέσεων για την ενημερωτική συνάντηση”, όπου θα μου γράψετε τα στοιχεία σας κι ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Ασφαλώς, είμαι στη διάθεσή σας για ό,τι άλλο χρειαστείτε.

Σας εύχομαι μια δημιουργική Παρασκευή και ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Εκπαιδευτικά

Leave a Reply

