Συγγραφή βιβλίου και σεμινάρια “Εγκληματολογία και Δημοσιογραφία”


Απολαμβάνω το απογευματινό καφεδάκι στον κήπο και γράφω με ενθουσιασμό. Μόλις χθες ξεκίνησα, αλλά οι λέξεις, οι φράσεις, οι έννοιες, με οδηγούν από μόνες τους. Όσοι φίλοι μου συγγράφουν, κατανοούν πολύ καλά αυτό το υπέροχο, έντονο, συναίσθημα, που πλημμυρίζει την καρδιά την ώρα που οι σκέψεις γίνονται λέξεις και οι εικόνες μετατρέπονται σε ολόκληρες παραγράφους, με αρχή, μέση και τέλος.

Ούσα βέβαια σε καλοκαιρινές διακοπές με την οικογένειά μου, δεν έχω ούτε το αρχείο με το υλικό μου, μαζί μου, ούτε πολύ χρόνο (μεταξύ μπάνιων, παιχνιδιών και βραδινής βόλτας) να αφοσιωθώ στη συγγραφή, αλλά η αρχή που είναι, άλλωστε, το ήμισυ του παντός, έγινε!! Και η ιδέα του βιβλίου, για την οποία σας μίλησα στην προηγούμενη ανάρτησή μου, μόλις πήρε σάρκα και οστά. Πρόκειται για το βιβλίο που θα συσχετίζει την εγκληματολογία με τη δημοσιογραφία και θα φέρνει το δημοσιογράφο πιο κοντά στις εγκληματολογικές έννοιες και την εγκληματολογική σκέψη, δίνοντας του τις κατευθυντήριες γραμμές για να συντάξει το ρεπορτάζ του, εντάσσοντας σε αυτό την πολύτιμη και ενδιαφερουσα εγκληματολογική γνώση.

Ξεκίνησα να οργανώνω τα κεφάλαια και να γράφω τα εισαγωγικά. Με την επιστροφή στην Αθήνα, λοιπόν, με περιμένει πολλή δουλειά, αλλά δουλειά δημιουργική και αγαπημένη.

Παράλληλα με το βιβλίο, οργανώνω την ύλη των σεμιναρίων, με θεματική “Εγκληματολογία και Δημοσιογραφία”, τα οποία επίσης σας ανακοίνωσα με την προηγούμενη ανάρτησή μου, με τίτλο “Σεμινάρια: Εγκληματολογία και Δημοσιογραφία”, την οποία μπορείτε να διαβάσετε, όσοι επιθυμείτε να ενημερωθείτε σχετικά.

Η ανταπόκριση ήταν θετική, κυρίως από φοιτητές του Τμήματος ΕΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, κάποιους από τους οποίους γνωρίζω ήδη από τις διαλέξεις στο Τμήμα. Τους ευχαριστώ, όλους, θερμά για το ενδιαφέρον (με συγκινήσατε, είναι η αλήθεια) και μάλιστα εν μέσω θερινών διακοπών. Ελπίζω ότι θα καταφέρω άμεσα, όπως επιθυμώ, να προχωρήσω στη διεξαγωγή των σεμιναρίων. Κρατώ όλα τα στοιχεία και θα επικοινωνήσω με τους ενδιαφερόμενους, αμέσως μόλις οριστικοποιηθεί το πρόγραμμά μου, καθώς από φέτος σας έχω ενημερώσει ότι ξεκινώ σε πιο μόνιμη βάση τη διδασκαλία της δημοσιογραφίας και έχω μεγάλη ανυπομονησία, αλλά ακόμα πιο μεγάλη χαρά να διδάξω δημοσιογραφία. Θα σας ανακοινώσω περισσότερα από Σεπτέμβρη.

Να σας υπενθυμίσω μόνον ότι τα σεμινάρια θα διεξάγονται στο Διδασκαλείο μου, στην περιοχή του Αγίου Θωμά Αμαρουσίου και οι αναλυτικές πληροφορίες για το πρόγραμμα, τις θεματικές και το κόστος, θα σταλούν στο mail σας. Ελπίζω, μάλιστα, κάποια στιγμή αυτός ο κύκλος σεμιναρίων να ενταχθεί σε κάποια αντίστοιχη πανεπιστημιακή Σχολή, για να απαντήσω σε σχετικό ερώτημα που μου στείλατε στο mail μου. Αλλά όπως καταλαβαίνετε, αυτό θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες και δεν είναι στο χέρι μου. Το σημαντικό, ωστόσο, είναι ότι υπάρχει πλούσιο υλικό για το αντικείμενο και με, κάθε τρόπο, θα αξιοποιηθεί.

Περιμένω τα μηνύματά σας για εκδήλωση ενδιαφέροντος στα σεμινάρια και για οποιανδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση χρειάζεστε στο mail μου: kardaraa@gmail.com

Σας εύχομαι καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε και είναι βέβαιο ότι θα τα λέμε διαδικτυακά κι ελπίζω κι από κοντά!!

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Εγκληματολογίας

Leave a Reply

