Το δικό μου καλοκαίρι


Το δικό μου καλοκαίρι αρχίζει εκεί όπου τα ασημένια αστέρια ενώνονται με το γαλάζιο της θάλασσας και δημιουργούν μια μαγική γέφυρα. Μια γέφυρα που με λαχτάρα ανεβαίνω για να φτάσω τα όνειρά μου. Το δικό μου καλοκαίρι αντηχεί παιδικές φωνές και γέλια. Μικρά πατουσάκια που αφήνουν ίχνη πάνω στην χρυσαφένια αμμουδιά για να χαράξουν την δική τους πορεία στο μέλλον.

Το δικό μου καλοκαιρι έχει γεύση σοκολάτα. Γεύση γλυκιά, με πολλή αγάπη για το σήμερα και με πάθος για το αύριο. Έχει πολλές αγκαλιές και ακόμα περισσότερα φιλιά αλατισμένα από το νερό της θάλασσας, στην οποία δεν χορταίνω να βουτώ. Έχει την πόρτα ανοιχτή σε νέες εμπειρίες και από το παράθυρο πλημμυριζει φως την καθημερινότητα για να ομορφύνει ο ήλιος με τις λαμπερές ηλιαχτίδες του ακόμα και τις πιο σκοτεινές μέρες.

Το δικό μου καλοκαίρι έχει πολλά αγαπημένα βιβλία που ανοίγουν, πονηρά, το δρόμο για να ζήσω όποιο παραμύθι επιλέξω. Έχει ωραίες και δημιουργικές συζητήσεις με τους φίλους, κάτω από το φως του φεγγαριού. Έχει τη γλύκα του κερασιού στα χείλη και του παγωμένου κρασιού την ώρα που το μυαλό αναζητεί τρόπους για να ξεφύγει από τη ρουτίνα της μεγαλούπολης και να “χορέψει” στους καλοκαιρινούς ρυθμούς, σαν να μην υπάρχει αύριο, όπως τότε που η έφηβη καρδιά ζούσε για την ένταση της μίας και μοναδικής στιγμής που έκρυβε μέσα της, όμως, την αιωνιότητα.

Το δικό μου καλοκαίρι έχει πολλή φαντασία. Έχει χιλιάδες όνειρα και σχέδια για τα νέα ξεκινήματα του Σεπτέμβρη.

Το δικό μου καλοκαίρι είναι στιγμές. Στιγμές με όλους όσους αγαπώ και θέλω να είναι στη ζωή μου και την καθημερινότητά μου. Είναι, ταυτόχρονα, και χιλιάδες τρυφερές αναμνήσεις που ξεχύνονται από μια γωνίτσα της καρδιάς και πλημμυρίζουν την ψυχή μου συναισθήματα. Είναι, κυρίως, αναμνήσεις που κουβαλούν τη γιαγιά και τον παππού (γιατί τα καλοκαίρια μου λείπουν ακόμα περισσότερο) και έχουν πάντα την απίστευτη μυρωδιά της παιδικής αθωότητας και ξεγνοιασιάς.

Το δικό μου καλοκαίρι μόλις ξεκινά…!

Να είστε καλά, αγαπημένοι μου διαδικτυακοί φίλοι και αγαπημένες διαδικτυακές φίλες! Να απολαύσετε το καλοκαίρι σας όπου κι αν βρίσκεστε, γιατί τις στιγμές μας τις φτιάχνουμε μόνοι μας. Ξαπλωμένοι στην αμμουδιά, με το αυγουστιάτικο φεγγάρι να μας “ταξιδεύει” σε μέρη μαγικά, μπορούμε να ζήσουμε το πιο όμορφο και το πιο συναρπαστικό καλοκαίρι!

Το φετινό καλοκαίρι είναι, αναμφίβολα, εξαιρετικά κρίσιμο για τη χώρα. Όλοι είμαστε προβληματισμένοι και αγωνιούμε για το αύριο. Ωστόσο, δεν πρέπει να πάψουμε να ονειρευόμαστε, να αγαπάμε, να ερωτευόμαστε, να παθιαζόμαστε, να δημιουργούμε, να ζούμε το σήμερα έντονα, να ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία και να σχεδιάζουμε το αύριο δημιουργικά. Το οφείλουμε στους εαυτούς μας και στα παιδιά μας και αξίζουμε αυτές τις καλύτερες μέρες!Ας τις αναζητήσουμε, λοιπόν, σε ένα κομμάτι ουρανού και σε ένα κύμα που θα μας φέρει πιο κοντά στις πιο κρυφές μας σκέψεις και σε ό,τι μας κάνει πραγματικά ευτυχισμένους.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

