Κρυσταλλάκι, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Στην αγαπημένη μου φίλη, Κρυσταλλία Παπαδημητρίου, και συντάκτρια της στήλης μας «Η Στήλη της Κρυσταλλίας», όπου μας γράφει τα απολαυστικά κείμενά της που τα αγαπάμε όλοι μας πάρα πολύ, εύχομαι από καρδιάς «Χρόνια Πολλά»!! Εχθές, 7/6 είχε τα γενέθλιά της!! Είναι ένα απίστευτο, δυναμικό και «ζόρικο» Διδυμάκι, όπως η κόρη μου!! Γι’ αυτό την αγαπώ τόσο!! Νομίζω ότι ήμουν η πρώτη που σου είπε «Χρόνια Πολλά», αφού στο έστειλα σε mail μια μέρα νωρίτερα και σήμερα, μια μέρα μετά τα γενέθλιά σου, σου κάνω και την μικρή μου «εκπληξούλα»…..

Κρυσταλλάκι, να είσαι γερή, δυνατή, δημιουργική και πάντα να καταφέρνεις με τη δύναμη της λογικής σου και την ευαισθησία της ψυχής σου, να κάνεις τα όνειρά σου πραγματικότητα και να μας παρασέρνεις και εμάς που σε αγαπάμε πολύ και αληθινά στις δικές σου, συναρπαστικές διαδρομές…

Κρυσταλλάκι, σε ευχαριστώ που είσαι φίλη μου! Είμαι πολύ υπερήφανη που έχω μια φίλη, όπως εσύ!! Είσαι ένας άνθρωπος με πολύ δυνατή προσωπικότητα, με υψηλά ιδανικά και αξίες ζωής. Είσαι ένας άνθρωπος αξιόπιστος που, σαν να έχει ένα μαγικό ραβδί, ξέρει πάντα να φέρνει τις ισορροπίες και να επιλύει δύσκολες και σύνθετες καταστάσεις.

Κρυσταλλάκι, είσαι ένα πρότυπο γυναίκας και μανούλας. Το Λουκουμαδάκι είναι ο μικρός αντρούλης της ζωής σου που καμαρώνεις και σε καμαρώνει. Αλλά και ο μεγάλος άντρας της ζωής σου και υπέροχος φίλος μας Λευτέρης είναι το ίδιο υπερήφανος για τη γυναίκα που τον αγαπάει και τον προσέχει σαν τα μάτια της.

Αυτό όμως που σε κάνει ακόμα πιο μοναδική είναι το πόσο νοιάζεσαι για το συνάνθρωπο, με πόση μεγάλη ευαισθησία και ανθρωπιά σκύβεις στα προβλήματα όλων μας και πόσο αγωνίζεσαι να βοηθήσεις όλους, όσοι έχουν την ανάγκη σου. Πολλές φορές, ακόμα και εις βάρος της δικής σου, ψυχικής ηρεμίας. Είναι σαν να τα δίνεις όλα σε όσους αγαπάς. Πάντα όμως έχεις και άλλες δυνάμεις μέσα στην ψυχή σου, ως εκ θαύματος. Ίσως, γιατί είσαι σπουδαίος άνθρωπος.

Είσαι Κρυσταλλάκι, η μοναδική φίλη που βλέπω σχεδόν ελάχιστα, όμως έχεις «γράψει» στην καρδιά μου. Είσαι πάντα δίπλα μου, όταν σε χρειάζομαι και είσαι από τους πρώτους ανθρώπους με τους οποίους μοιράζομαι τις πιο κρυφές μου σκέψεις!!

Είσαι και η «δασκάλα» μου, καθώς ακόμα και για τα επαγγελματικά μου σε συμβουλεύομα, γιατί έχεις ένα τόσο «κοφτερό» μυαλό, τόσο καλή κρίση και τόσο δυνατή επιρροή, που πιστεύω ότι η πολιτική σκηνή στερείται ενός πολύ δυνατού μυαλού!! Ποτέ δεν είναι αργά βέβαια!! Με αυστηρότητα μου λες να «ερευνήσω σε μεγαλύτερο βάθος» στο τάδε άρθρο, στο τάδε βιβλίο μου και αυτό μου δίνει φτερά να γίνω καλύτερη, να ερευνήσω περισσότερο, να φτάσω εκεί που ξέρω ότι μπορώ να φτάσω, αλλά έχω ανάγκη να το ακούσω….

Κρυσταλλάκι, ελπίζω να ξέρεις ότι σε αγαπώ πολύ!! Είναι τόσο όμορφο που η τεχνολογία μας έφερε τόσο κοντά (και να φανταστείς πάντα είχα ένα φόβο για την τεχνολογία) και, ουσιαστικά, είσαι η «τεχνολογική» μου φίλη! Η επικοινωνία μας γίνεται με mail και με Facebook, κατά κύριο λόγο. Νιώθω όμως τη βεβαιότητα ότι πάντα θα είναι η μια δίπλα στην άλλη, για να δίνει η μια στην άλλη φτερά, γιατί έχουμε κι οι δυο μας όνειρα τρελά που παλεύουμε να κατακτήσουμε…..

Κρυσταλλάκι, θέλω να ξέρεις ότι είμαι ουσιαστικά δίπλα σου!! Είσαι «φίλη της καρδιάς», σε εκτιμώ και σε σέβομαι απεριόριστα. Μπορεί να διαφέρουμε στα σημεία, αλλά στην ουσία μοιάζουμε πολύ, γιατί έχουμε κάποιες αξίες ζωής αδιαπραγμάτευτες και θεμελιωμένες σε πολύ γερές βάσεις!!

Κοριτσάκι μου, να είσαι ευτυχισμένη και η δική μου ευχή για τα γενέθλιά σου, είναι να ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ!! Να πιστέψεις ακόμα περισσότερο στον εαυτό σου, στις δυνάμεις σου και να διεκδικήσεις όλα όσα ονειρεύεσαι!! Μακάρι, μυαλά όπως τα δικά σου, να αξιοποιούνταν και σε επίπεδο συλλογικότερο, με την έννοια ότι η χώρα μας έχει ανάγκη από τόσο δυναμικές προσωπικότητες!! Θέλεις, δεν θέλεις, θα σε κάνω πολιτικό!! Χα, χα!! Σε φιλώ πολύ και φιλώ κι όλους τους φίλους μας αναγνώστες που πάντα με τα γλυκά μηνύματά τους, μας κάνουνε να αισθανόμαστε πολύ όμορφα!!

Α! Και για να μην ξεχνιόμαστε…..περιμένουμε, οπωσδήποτε, κείμενο μετά το ταξίδι, με εμπειρίες από το ταξίδι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μην μας ξεχάσεις, οκ???????????????????

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

