Χρόνια Πολλά, Πρίγκιπά μου!!


Η πιο όμορφη μέρα του Μάη, σήμερα, ξεκινά! Όλη η πλάση γιορτάζει και γελά! Πολύχρωμα λουλούδια, σαν μικρές ζωγραφιές, γύρω μας ανθίζουν και χρώματα γεμίζουν όλες τις γειτονιές! Ο ουρανός γαλάζιος, φωτεινός, γίνεται ένας καμβάς για να αποτυπώσει τα χαμόγελα των παιδιών που απολαμβάνουν την ανοιξιάτικη μέρα! Ο ήλιος λαμπερός σκορπίζει παντού το φως! Κι από την καρδιά μου “ξεχύνεται” μια λάμψη, λες κι είναι μαγική..γιατί, είμαι σήμερα η πιο ευτυχισμένη μανούλα σε όλη τη γη!!

Σαν σήμερα, δύο χρόνια πριν, αγόρι μου, ήρθες στη ζωή. Την πιο ηλιόλουστη μέρα του Μάη, πριν από δύο χρόνια ακριβώς, το δυνατό σου κλάμα πλημμύρισε απέραντη ευτυχία τη ζωή μου! Μοιάζει σαν χθες. Ο χρόνος κύλησε γοργά, σαν το νερό. Σαν χθες σε κρατούσα μέσα στην αγκαλιά μου, σαν πορσελάνινο μπιμπελό. Κι όμως είσαι πια ένα όμορφο και γλυκό αντράκι που τρέχεις, γελάς, μιλάς πολύ και επιβάλλεις την οικογενειακή τάξη!!

Χρόνια πολλά, αγόρι μου!! Να ζήσεις, καρδούλα μου, σαν τα ψηλά βουνά!! Σου εύχομαι, να είσαι πάντα γερός, δυνατός, χαμογελαστός και δυναμικός!! Να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή της ζωής σου, να χαίρεσαι, να γελάς και να κοιτάζεις ψηλά, όσο πιο ψηλά μπορείς! Να τολμάς να ζεις τα όνειρά σου και να διεκδικείς τα “θέλω” σου. Να αγωνίζεσαι για τα ιδανικά και τα “πιστεύω” σου. Κυρίως, να ακολουθείς το δρόμο της καρδιάς, γιατί η καρδιά μας είναι ο μόνος οδηγός για να φτάσουμε στα μονοπάτια της ευτυχίας. Να κάνεις τη δύναμή σου πίστη σε ένα καλύτερο αύριο και να προσπαθήσεις να φτιάξεις το αύριο που ονειρεύεσαι. Με πάθος, πείσμα, υπομονή, επιμονή, δυναμισμό. Η ζωή, να θυμάσαι, σου ανήκει και είναι στο χέρι σου να την κάνεις πιο όμορφη.

Όπως ο πιο λαμπερός ήλιος φώτιζε τον ουρανό τη μέρα που ήρθες στον κόσμο, έτσι, εύχομαι, κάθε σου βήμα να είναι φωτεινό. Εύχομαι, να είναι άνοιξη η ζωή σου και γεμάτα χρώματα τα όνειρά σου. Και να μη φοβάσαι, να αγαπάς πολύ και να δίνεσαι με πάθος σε ό,τι αγαπάς αληθινά!

Σε ευχαριστώ, αγόρι μου, για την απέραντη χαρά και το γέλιο που μας χαρίζεις και κάνεις την κάθε μας μέρα ξεχωριστή και μοναδική! Κι ευχαριστώ τον Θεό που σε έφερε στη ζωή μας, γιατί είσαι, πράγματι, “θείο δώρο”. Πολύ δυναμικό πλάσμα, από την κοιλιά ακόμα, παρά τα σοβαρά προβλήματα στην εγκυμοσύνη μου, εσύ άντεξες, μέσα μου, όλες τις δυσκολίες και την δεύτερη μέρα του Μάη του 2012, αντίκρισες το φως του ήλιου, γερός και δυνατός!

Αναπολώ, συχνά, τις μοναδικές στιγμές της γέννησής σου. Μέσα στο μυαλό μου ζω ξανά και ξανά το θαύμα της ζωής. Συναισθήματα απόλυτης και ολοκληρωτικής ευτυχίας. Συναισθήματα πληρότητας και χαράς. Για κάθε μάνα η στιγμή που φέρνει στον κόσμο το πλασματάκι της είναι μοναδική και ανεπανάληπτη. Είμαστε, πραγματικά, ευλογημένες οι γυναίκες που ζούμε το θαύμα της δημιουργίας της νέας ζωής, με την κυοφορία της ζωής για 9 μήνες στα σπλάχνα μας.

Λόγω του γεγονότος ότι η δεύτερη εγκυμοσύνη μου ήταν αρκετά δύσκολη, “υψηλού κινδύνου”, όπως χαρακτηρίστηκε από το γιατρό μου και κυριολεκτικά δεν μπόρεσα να πάρω ανάσα τους 8,5 μήνες που διήρκησε η εγκυμοσύνη, αισθάνομαι την ανάγκη, σήμερα στα γενέθλια του γιου μου, να δώσω μια νότα χαράς και αισιοδοξίας σε όλες τις μανούλες-ηρωίδες που δίνουν τον αγώνα τους για να φέρουν στον κόσμο τα παιδιά τους και μετά για να αναθρέψουν σωστά.

Η ψυχολογία παίζει σημαίνοντα ρόλο και πριν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, γι’ αυτό θα ήθελα να στείλω όλη μου την θετική ενέργεια και όμορφη σκέψη στις γυναίκες που δίνουν ένα πολύ δύσκολο αγώνα για να αποκτήσουν ένα παιδί και στις γυναίκες που έχουν δύσκολες εγκυμοσύνες. Δεν ξέρω αν κι εμείς οι ίδιες οι μανούλες συνειδητοποιούμε τον τεράστιο αγώνα που δίνουμε για τα παιδιά μας. Γιατί οι μανούλες είμαστε, τελικά, μόνο αγάπη και αυτή η αγάπη για τα παιδιά μας, υπερβαίνει όλα τα όρια της λογικής και γίνεται ένας ορμητικός χείμαρρος που στο πέρασμά του γκρεμίζει όλα τα τείχη και όλα τα εμπόδια.

Πολλές φορές, ο αγώνας που δίνουν πολλές γυναίκες για να αποκτήσουν ένα παιδί ή για να το κρατήσουν στην κοιλίτσα τους, είναι εξαιρετικά δύσκολος και απαιτεί τεράστιες θυσίες. Να μείνουν στο κρεβάτι, να αφήσουν τη δουλειά τους ή ακόμα να δουλεύουν παρά τους μεγάλους κινδύνους και τους φόβους τους, γιατί δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά. Όμως, πιστεύω ότι όταν έχουμε θετική σκέψη και δύναμη ψυχής, όλα στο τέλος μπορούμε να τα καταφέρουμε, όλα τα εμπόδια να ξεπεράσουμε και να βρούμε το κλειδί της ευτυχίας….

Είναι, πάντως, σημαντικό να σεβόμαστε τον αγώνα που δίνουν αρκετές γυναίκες για να αποκτήσουν ένα παιδάκι και να υπάρχει ανάλογη κοινωνική μέριμνα. Η μητρότητα είναι ό,τι πιο ιερό και πρέπει με κάθε τρόπο να προστατεύεται. Κυρίως, όμως, πρέπει να φροντίσουν οι πολιτικοί, πέρα από τα μεγάλα και ωραία λόγια, να κάνουν συγκεκριμένες πράξεις και να λάβουν μέτρα για να προστατεύσουν ακόμα περισσότερο την παιδική ηλικία, τις ανύπαντρες μητέρες, τις οικογένειες που επιθυμούν να υιοθετούσαν ένα παιδί και οι διαδικασίες υιοθεσίας είναι πολύ χρονοβόρες και δύσκολες, με αποτέλεσμα ένας πολύ υψηλός αριθμός παιδιών να ζει σε ιδρύματα και να υποφέρει από τις δυσμενέστατες συνέπειες της “ιδρυματοποίησης” που έχουν αντίκτυπο και στη σωματική και ψυχική και νοητική ανάπτυξη του παιδιού.

Αυτό, συνεπώς, που ελπίζω και εύχομαι είναι να δώσουμε την ευκαιρία σε όλα τα παιδάκια του κόσμου να γιορτάζουν τα γενέθλιά τους χαρούμενα, με χαμόγελα και με πολλή αγάπη. Γιατί τα παιδιά είναι η χαρά της ζωής και έτσι πρέπει να ζούνε. Με χαρά, γέλιο, τραγούδι, χρώμα, ανοιξιάτικες μυρωδιές, αθωότητα. Χωρίς βάσανα και ανυπέρβλητα προβλήματα.

Θέλω να κλείσω το σημερινό μου κείμενο τρυφερά και αισιόδοξα. Γι’ αυτό, επέλεξα να κλείσω με τα λόγια του γιου μου “Είσαι γλυκή μαμά. Μαμά αγαπώ πολύ. Μπαμπά αγαπώ πολύ. Ως τον ουρανό. Ως το φεγγάρι. Ως τα αστέρια”

Χρόνια σου πολλά, γιε μου!! Αντρούλη μου, πρίγκιπά μου, σε λατρεύω!! Ως τον ουρανό, ως το φεγγάρι, ως τα αστέρια…..!!!

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Κοινωνικά

Leave a Reply

