Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω


Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω
φυλακισμένη είμαι και δεν μπορώ να αναπνεύσω
κρίση πανικού μέσα στο μετρό, ξανά με πιάνει
και ένα χέρι δυνατό με κρατά γερά και δεν μ’ αφήνει

Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω
σ’ ένα κλουβί με έχουν βάλει για να ζήσω
μα δεν με ρώτησαν αν το σκοτάδι εγώ το αντέχω
ούτε αν τη ζωή που μου έδωσαν θέλω εγώ να ζήσω

Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω
να ανοίξω τα φτερά μου να πετάξω
σε έναν κόσμο μακρινό να ταξιδέψω
και μια αγάπη αληθινή να βρω για να πιστέψω

Θέλω να σβήσω από γύρω μου το μαύρο
και όλα τα φώτα του ουρανού να τα ανάψω
θέλω το άπιαστο στα χέρια να κρατήσω
και σε θάλασσα βαθιά, δίχως φόβο, να κολυμπήσω

Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω
ξυπόλητη στο χώμα να χορέψω
ελεύθερη σαν τα πουλιά να ζήσω, βροχή να πιω για να μεθύσω
και την άσχημη αυτή πόλη με χρώμα φωτεινό να ζωγραφίσω

Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω
μην με κρατάτε άλλο πια, δεν το αντέχω
τις χειροπέδες που μου βάλατε, θα σπάσω
και έναν καινούργιο κόσμο, σας το ορκίζομαι, θα φτιάξω

Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω
τις φυλακές σας θα γκρεμίσω και θα φύγω
την αλήθεια από το δικό σας ψέμα, επιλέγω
και το όνειρό μου θα βρω και θα….το ζήσω!

Θέλω να φύγω από εδώ, να δραπετεύσω
μην με κρατάτε άλλο πια, δεν το αντέχω
τις χειροπέδες που μου βάλατε, θα σπάσω
και έναν καινούργιο κόσμο, σας το ορκίζομαι, θα φτιάξω

Leave a comment

Filed under Στίχοι

Leave a Reply

