Ο καθοριστικός ρόλος της πρόληψης στην καταπολέμηση της εγκληματικότητας – Υπόθεση Ασπασίας


Για το κορίτσι μου είναι το σημερινό μου κείμενο στο postmodern και για όλα τα παιδιά-θύματα εγκληματικών ενεργειών που ως πολίτες ενός κράτους πρόνοιας απαιτούμε να τα φροντίσει η Πολιτεία, γιατί αυτό είναι το χρέος της! Και πρέπει να το απαιτήσουμε με δυνατές φωνές όλοι μας!

Τα πολύ σημαντικά μηνύματα που μου είχε δώσει η μητέρα της Ασπασίας, Σπυριδούλα Φατούρου, το περασμένο καλοκαίρι όταν ήρθαμε σε επαφή, είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να τα ακούσουν και να τα κατανοήσουν οι γυναίκες που υφίστανται βία -σωματική, λεκτική, ψυχολογική. Και επιτέλους, ας ανοίξει ένα πιο δυναμικό κεφάλαιο στο κομμάτι της πρόληψης της εγκληματικότητας τόσο από τους ειδικούς επιστήμονες και την πλευρά της οργανωμένης Πολιτείας, όσο και από τον δημοσιογραφικό κόσμο όσον αφορά την πρόληψη και ενημέρωση ευρύτερων τμημάτων πληθυσμού.

Οι προτάσεις στο άρθρο μου με τίτλο Ο καθοριστικός ρόλος της πρόληψης στην καταπολέμηση της εγκληματικότητας – Υπόθεση Ασπασίας και μπορείτε να διαβάσετε εδώ http://www.postmodern.gr/o-kathoristikos-rolos-tis-prolipsis-stin-katapolemisi-tis-egklimatikotitas-ypothesi-aspasias/

Περιμένω τα σχόλια και τα μηνύματά σας στο postmodern και στο mail μου: kardaraa@gmail.com

Leave a comment

Filed under Ζητήματα Εγκληματολογίας

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.